Je weet als geen ander wat er speelt op de markt

Frank Glazenburg CCO over Thinkwise Business Development.

Je weet als geen ander wat er speelt op de markt

Frank Glazenburg CCO over Thinkwise Business Development.

Sales, maar dan anders
Waar denk jij aan bij een salesfunctie? Zie jij ook gladde jongens voor je met mooie praatjes, weinig inhoud en een ‘ieder voor zich’-mentaliteit? Dan ken jij Thinkwise nog niet! Thinkwise is onderscheidend, vernieuwend, uniek en enthousiast. Datzelfde geldt ook voor ons Business Development team. En nee, wij worden dan ook geen ‘sales-tijgers’, maar collega’s van Business Development genoemd. Want dát is wat we doen, samen de business ontwikkelen.

Een team, een taak
Onze Business Development afdeling bestaat uit zeer diverse collega’s en het unieke daaraan is, dat we echt een team zijn. Bij vrijwel elk ander bedrijf is de sales individueel; iedereen jaagt op zijn eigen doelstellingen en gaat voor zijn eigen succes. Bij Thinkwise helpt iedereen elkaar. Door onze platte organisatie is het makkelijk om kennis op te halen en om hulp te vragen.

Strategische keuze
Ons product en ons verhaal zijn nog niet overal bekend. Weliswaar wordt ons platform al in meer dan 30 landen ingezet, we moeten nog steeds missiewerk doen. Maar ons product maakt dat makkelijk. Wij hebben een ijzersterk verhaal wat een (potentiële) klant graag wil horen. “Bijna te  mooi om waar te zijn” is de meest genoemde reactie. De keuze voor Thinkwise is een strategische keuze die vaak decennialang blijft bestaan.

Kom groeien bij Thinkwise
Wil jij aan de voorkant alles meemaken en Thinkwise laten groeien? Kom dan eens praten! Wat wij doen is écht anders en zet de manier waarop we naar software kijken op zijn kop. Wat wij hier doen, doet niemand anders. Bouwen aan klantrelaties voor het leven, nationaal én internationaal, en verder groeien in je rol als inhoudsexpert! Bij Thinkwise kun je verder stijgen

Gesprekspartner van de directie
Onze salesmensen zijn eager. Wij willen telkens weer impact maken op die ene klant die het verschil wil maken met een oplossing die innovatief is. Wij geloven in ons product en dát verkopen we. Wij zijn creatief, oplossingsgericht en echte gesprekspartners voor de directie op het gebied van bedrijfsstrategieën, ontwikkelingen in de technologische markt en kansen in het heden en in de toekomst.

Inhoudelijk sterk en proactief
Business Development heeft een sterke focus op resultaat. Wij verkopen wereldwijd en richten ons daarbij op drie doelgroepen: partners (systemintegrators), bedrijven die zelf software maken en pakketleveranciers die we ondersteunen met kennis en vanuit onze visie. Dat betekent ook dat we inhoudelijk sterk zijn, we weten wat we verkopen. Dat klinkt logisch, maar geloof ons, dat is het lang niet overal.
Binnen het Business Development team zijn we proactief, tactisch hoogstaand, zijn er volop doorgroeimogelijkheden en vinden we samenwerking belangrijk. Dat zie je terug in de vele viermomenten. Bij het closen van een deal, belangrijke presentaties of prestaties… Er zijn genoeg momenten om samen een biertje te drinken!

Boeiende klantcases

niverplast-logo-thinkwise
vdl-logo-thinkwise
anteagroup-logo-thinkwise
acto-logo-thinkwise
manter-logo-thinkwise